Йордан Недев: Първите нови вагони ще влязат в употреба в края на август
Предстои сериозна ревизия на безплатните услуги в железопътния транспорт, заяви изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД
08:00 | 03.07.12 г. 10Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Йордан Недев, снимка: личен архив
-
Експерт: Надпреварата между AI асистентите ще е в полза на потребителите
-
Доставчик на Volkswagen преразглежда своя бизнес с батерии
-
Toshiba съкращава 4000 работни места
-
Владимир Путин се постара да намери победа за руснаците и много му повярваха
-
Митата, които Вашингтон наложи срещу Америка
-
Слаби финансови отчети оцветиха европейските фондови пазари в червено
-
Поскъпването на златото се подкрепя от централните банки по света, според анализатори
-
САЩ може да осигурят още четири системи Patriot за Украйна
-
ПИБ се подготвя за издаване на ипотечни облигации за до 400 млн. лева
-
Георги Георгиев, ЕЛАНА Агрокредит: Зърноцентристкият модел трябва да претърпи трансформация
-
Електрификация не на всяка цена - Volkswagen дава заден ход
-
Dow Jones, S&P 500 и Nasdaq едновременно затвориха на рекордно високи нива
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Слаби финансови отчети оцветиха европейските фондови пазари в червено
-
Акциите на „Сирма ГХ“ доведоха SOFIX до подножието на 850 пункта
-
Dow започва сесията на крачка от 40 хил. пункта*
1 -
Необслужваните "бързи кредити" у нас се увеличават с над 30% към края на март
-
ПИБ се подготвя за издаване на ипотечни облигации за до 400 млн. лева
-
„Браво Пропърти Фонд“ започва да изплаща дивидента от 22 май
преди 11 години Сумите за безплатните карти от 230-240 млн. са наистина стряскащи и е чудно от къде ги извадихте!! При условие, че картите, които служителите от НК ЖИ ползват, се заплащат. Как може да искате по 4 600 лв. за една такава карта за година!!! И Панталей Пътника не може да направи пътувания на такава стойност !!! А тези карти се ползват преди всичко за отиване до работните места, които са на не повече от 40 км средно. Всяка нормална фирма осигурява превоз на работниците си. Вие мислите, че с икономия от картите ще оправите железниците. Не - няма ! Спрете корупцията, сделки под масата и кражбите от тази голяма компания - това ще донесе много по-голяма полза!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Нали се сещате, че покупката на подвижен състав вероятно се прави чрез обществена поръчка - и че победителят е този, който я изпълнява...? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Горна Оряховица и Карлово. Допълвам! Заводите мухлясват, ние турски вагони купуваме... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Наистина трябва да се даде отговор защо вагоните не се произвеждат в България. Доколкото си спомням има заводи в София, Русе и Дряново. Освен това можеше да се опитат да правят композициите за метрото тук. Защо трябва да стимулираме чужди икономики, като нашата има нужда от това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Защото в България няма нужната производствена база. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Само не разбирам защо не се произвеждат в България? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Все по ярко се очертава разделението на България на северна и южна . Всички инвестиции за инфраструктура : като магистрали , метро , модернизация на жп инфраструктурата са в южна България . Северна България видимо запада п.п. Срока за производството на спални вагони е доста дълъг , трябва доста добре да се планира поръчките съобразно излизането на състава от експлоатация . Видно е че предишното ръководство на БДЖ не се интересувало от това отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години И нови вагони да купят по-бързо от няма да пътуват. Проблем са линиите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години и толкова са им много. синдикатите им са най-любимите ми хора на света - при всеки опит за промяна - оп, стачка. Браво, Недев, продължавай да ги громиш отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За какво са ви спални вагони в края на август - та нали основните пътувания със спални вагони са през лятото за морето???? Знаеш ли значението на думата безплатни карти и защо, ако никой не трябва да има привилегии в тази държава, ушевите се увлняват на 45 години с 20 брутни заплати, защо *** не си плащат тока и т.н. и т.н. Знаеш ли, че тези хора бачат за по 600-700 кинта (машинисти), знаеш ли на какви влакове се движат, знаеш ли каква отговорност носят, знаеш ли колко хора пътуват ежедневно в БДЖ до работното си място и колко са важни тези карти и т.н. и т.н., както почти всички в това тиквено правителство - скоро ще чукне 12-ия час и пепеляшки като теб пак ще бъдат употребени и изоставени, ще ви остане само балът, на койтоопукахте народните пари.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар